Gör ett försök.

Det var ju evigheter sen jag skrev här. Evigheter sen jag lämnade Moskva. Som tur är kommer känslorna ofta tillbaka så det är inte omöjligt att jag uppdaterar er (om ni nu är några?) om hur det var de där sista dagarna i Ryssland, de första dagarna i Sverige, känslan av att vara en främling i sitt eget hem. 

En del av mig ville hela tiden tillbaka till Sverige. Styra upp livet lite, skaffa sunda rutiner, börja träna. Vilket resulterade i att jag började följa ännu fler tränings- och hälsobloggar än förut. Och lät mig inspireras. Och påverkas något oerhört. Vad jag älskar mina timmar på gymmet nuförtiden. Och som jag brottas med mina ideal. Och vad mycket mat jag har lagat. Hälsosamt eller inte, har mycket som ska upp på bloggen, för mycket har varit förbannat gott. Och när allt kommer omkring är mat det viktigaste som finns.

Kommentera

